Poslanie 1.DAY je dlhodobo uspokojovať potreby zákazníkov prostredníctvom cenovo prístupného, širokého sortimentu tovaru, s čo najvyšším pohodlím nákupu, s odborným poradenstvom a pridanou hodnotou.
- Pohodlie zákazníka - zabezpečované širokým pokrytím trhu maloobchodnou sieťou
- Široký sortiment - rozširovanie sortimentu tovaru, na základe pravidelných prieskumov potrieb zákazníkov
- Pridaná hodnota - vzťah so zákazníkom nekončí nákupom, ale pokračuje prostredníctvom vernostného programu, spotrebiteľskými súťažami, akciovým príbalom, odborným poradenstvom, sponzorovaním jeho obľúbeného podujatia.
- Prijateľné ceny - primerané ceny nielen na akciový tovar, množstevné rabaty, vernostné zľavy.
Logo:
Obchodné meno „1. day s. r. o. sa vyslovuje po anglicky [frst dej]. Logo spoločností tvorí číslica „1.“ a nápisy „FIRST“ a „DAY“.
Firemnými farbami sú:
Zelená:
- má vplyv na city a lásku, posilňuje ego a zlepšuje ľudské vzťahy,
- je farba citlivých, ochotných ľudí, ktorí radi pomáhajú a rozdávajú lásku,
- je farbou pokoja,
- pozitívne ovplyvňuje mozog a oči.
Oranžová:
- vyjadruje chuť do života,
- vyvoláva radosť a optimizmus,
- podporuje kreativitu .
Biela:
- farbou úprimnosti, slobody a nezávislosti,
- farbou čistoty a nevinnosti.
Farby 1. day sú vyjadrením poslania spoločnosti, ktoré zachytáva motto.
„Aby človek život žil, zážitkom sa obdaril. Veď šťastný deň je každý deň.“